نوشته شده توسط : مژده

تماشای آنلاین یا دانلود فیلم های مورد علاقه تان در نماوا از طریق کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و گوشی های همراهتان در هر مکان امکان پذیر است اما برای استفاده از تمامی خدمات نماوا باید مراحل ثبت نام در نماوا را کامل کنید. برای ثبت نام در نماوا کافیست روی گزینه ورود/ثبت نام موجود در بالای صفحه اصلی این سایت کلیک کنید.

با ثبت نام در این سایت دیگر نیازی نیست برای تماشای انلاین فیلم ها و سریال ها و حتی دانلود آن ها وقت خود را هدر دهید و با یکی بار ثبت نام به راحتی می توانید به تمامی خدمات نماوا دسترسی داشته باشید. پس از کلیک شما روی گزینه ورود/ثبت نام وارد صفحه ای همانند عکس پایین می شوید و در صورتی ک قبلا ثبت نام کردید نیازی نیست و اگر نکردید با کلیک بر روی ثبت نام در عرض چند دقیقه عضو نماوا خواهید شد.

کد تخفیف بروز کالا ، کد تخفیف انتشارات صدرا و... را به صورت رایگان و معتبر از تخفیف هات دریافت کنید.
 

آموزش استفاده از نماوا و تماشای بی وقفه

شما در نماوا علاوه بر فیلم های ایرانی می توانید به تماشا یا دانلود فیلم های خارجی همراه با دوبله فارسی بپردازید. در نماوا همچنین برای کودکان فیلم ها و انیمیشن های جذابی وجود دارد که علاوه بر سرگرم شدن آن ها محتواهای آموزنده نیز برای کودکان دارا می باشد.

در عکس پایین برای آموزش استفاده از نماوا روی فیلم ایرانی یا خارجی مد نظرتان مانند عکس اول کلیک کنید. پس از کلیک شما وارد صفحه ای همانند عکس پایین می شوید. از آنجایی که ما برای آموزش استفاده از نماوا یک سریال ایرانی را انتخاب کردیم با کلیک بر روی قسمت ها سایر قسمت ها در پایین صفحه برای دانلود یا تماشای آنلاین برای شما نمایش داده می شود.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%88%D8%A7





:: برچسب‌ها: کوپن تخفیفی نماوا ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: